do you remember the first time?

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? jag kan inte minnas någon särskild händelse faktiskt..
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? gjorde oss redo för dagis!
3. Vad gjorde du för 30 min sen? välling
4. Vad hände dig 1993? minns inte!
6. Tre ord varför du sist spydde? minns inte när jag spydde sist. det var nog när jag var magsjuk
7. Vilken färg är din hårborste? gråsilver
8. Vad köpte du sist? tandkräm och lite annat crap
9. Vad fick du senast i present? fick jeans av dessan häromdan! :D
10. Vilken färg är din dörr? brun
11. Var förvarar du dina pengar? i röven
12. Hur var vädret igår? kommer inte ihåg O_o men det var nog rätt fint?
13. Vart kramades du sist? i badrummet, med elvis :)
14. Vad ser du fram emot? lördag!
15. Vad är 15? en jobbig ålder
16. Vilken skostorlek har du? 38-39
17. Vill du klippa dig? visst
18. Är du över 25? nej, är du?
19. Pratar du mycket? inte så värst
20. Kollar du på O.C.? NEJ!
21. Har ditt namn ett "x" i det? 7 st
22. Känner du någon som heter Steve? nej, haha
23. Hittar du på egna ord? ja, hela tiden
25. Är du en typiskt svartsjuk person? hoppas inte
26. Vad har du för mobil? nån nokia, och en sonyericsson zylo
27. Vem ringde dig sist? bili <3
28. Biter du på naglarna? nej
29. Har du lockigt hår? ibland lite, fast inga fina lockar. bara tattarlockar
30. Vilken konsert ska du på härnäst? SABATON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? antagligen fredrik, annars försöker jag slippa sämstiga personer
32. Hur många gånger har du svurit idag? antagligen alldeles för många för att det ska räknas som sunt
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? 18, oh cock m.fl
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? ja
35. Ska du jobba imorgon? ja, 2 timmar!
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? barnen, för en stund sen :)
37. Vad borde du göra nu? städa, men jag pallar icke
38. Har du något smeknamn? inget som används ofta
39. Sover du mycket? nej, jag får inte. men jag skulle behöva
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? har inte sett nån direkt bra film på sistone.. såg juno häromdan men den var sådär.
41. Vad ska du göra på lördag? supa! eh.. nejmen det blir lite fest här :)
42. När var du ute sist? kanske 3-4veckor sen? eller? jag minns inte
43. Har du gråtit idag? nej :D
44. Är du en glad person? nej, haha. jo men ibland :)
45. Har du roligt nu? nej inte direkt
46. Vad äter du helst? godis, chips, allt som bättar på figuren. eh...
47. Vem var du med sist? mina barn. eller menar du var som i sex? det säger jag inte :P
48. Vad heter din mamma? inga-lena
49. Vad är hela ditt namn? hanna christina nyholm
50. Tycker du om någon just nu? nej, jag hatar alla. or do I...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback