It´s been a bad day

indeed.
Började redan igår kväll/natt, vet inte varför. Bara en jobbig känsla i kroppen. Det blev inte bättre av att pojkarna, och spec Albin har varit oroliga hela natten och bökat runt hos mig, känns som att jag var vaken hela natten. Blev därför väldigt förvånad över att se att det var helt vitt ute när jag gick upp. Kändes inte okej.
Missförstå mig rätt, jag gillar vintern. Jag är som Cilla, jag älskar årstider. Men just i år så har sommaren varit alldeles för kort, jag har inte fått ta nån sista tur med forden, och allt blev liksom bara bajs. verkligen crap, skit, åt helvete. Så jag är inte redo..
Men det är väl bara att inse att det nog är dags att ta fram vinterjackan ur garderoben...

Anyhow. Det har som sagt varit en skitdag. Inte av nån särskilld anledningen, jag har bara varit: blö.
Jag blir sån rätt ofta nuförtiden... Och så blir väl folk irriterade för att jag är så bitter och negativ, men vafan, det är inte en jävel som vet vad som rör sig i mitt huvud. It´s not pretty, I tell you! Men det går över..
Orkar bara inte ibland.. eller ganska ofta faktiskt. Det är väldigt ofta som jag inte orkar. Jag är en sämst mamma most of the time, men jag tänker att så länge barnen fortfarande kommer och pussar och kramar på mig emellanåt så betyder det nog att jag duger :)
Mina älskade pojkar <3 Mina vildapor, mina äckelbarn, haha. De är ganska äckliga, de petar i bajs och äter smör direkt ur paketet (dock inte samtidigt!!! än..) Men jag älskar dom iaf, men det är jobbigt att hela tiden slåss mot det dåliga samvetet. De har ingen familj längre.. iofs så är det inte kul att ha föräldrar som bråkar hela tiden, men nu har de liksom mig. och Fredrik ibland.. varannan helg om det nu går som det ska. Och mig? Jag som inte ens orkar med mig själv, jag... nä, fan.
Jag ska väl inte klaga, jag har underbara föräldrar som hjälper mig. Men det har man ju också dåligt samvete över. Det är liksom inte dom som har skaffat barn, det är jag. Och de får vara som deras pappa nu ungefär. De ska ju bara vara mormor och morfar, de ska bara ta dem när de själva vill, för att de tycker att det är kul.
Jag älskar min pappa, han är världens bästa morfar och en bra förebild för ungarna. F är väl ingen lysande förebild direkt, men han är ändå deras pappa och kommer alltid att vara det. Jag hoppas att han vill jobba för att de ska få en bra relation. Men just nu känns det som att morfar är lite mer poppis ;P Ni skulle se hur Albin, han är morfars grabb, lyser som en sol när han är med morfar. Så kul att se <3

Ja herregy.. så det kan vara...
Jag önskar att det kunde komma en riddare i skinande rustning och rädda mig, från mig själv.
Har kommit fram till att jag vill ha en bil-kille. Och då menar jag ingen blarwan som flashar runt i en bmw med dimljusen på, utan kanske en som jobbar med bilar, tävlar i nån motorsport eller kanske en truckdriver? :D Eller en liten ragger <3 aww
Men jag hittar väl nån kuf som vanligt, HAHA!
Fast nej, jag kommer nog bli en crazy catlady som bor i nån sunkig lägenhet med 15 katter, jag som knappt gillar katter... fan också.

Jaja, den som lever får se. Kämpar väl på ett tag till.
Men bara så att ni vet så är jag störd! men jag ska ta tag i det.. sen... typ, näe. Jag har mina svackor där jag desperat ringer min mor efter hjälp, sen går det över för då får jag dåligt samvete och så intalar jag mig själv att jag
mår bra igen, och sen blir jag förvirrad för jag vet inte hur jag mår, om jag ljuger för mig själv? eller om jag överreagerar? Man vet inte.
skitsamma, det går över. Bästa mottot ever, tack göran!

Nu blir det iaf bingen. Imorgon ska jag försöka vara en bättre mamma och en bättre person övht.
Hej med er!

Kommentarer
Postat av: bili

:*

2010-10-22 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback