På begäran. typ

A hej.
Här har man ju inte skrivit sen hösten 47.
Med tanke på allt som har hänt/händer så kanske det vore smart av mig att skriva av mig lite, men det har
helt enkelt inte blivit av.

Annars då?
Har ju blivit single mum nu. Visade sig att F var en större idiot än jag trodde, men han är ju man så..
Äckligare är det med tjejen, may she burn in hell. helt ärligt. Om hon dog så skulle det inte röra mig i ryggen.
Fast det lär hon inte göra. Det är ju så med människor. Vissa har det bra och andra inte, men det löser sig nog i slutändan. typ i nästa liv kanske. Jag är inte utan hopp!
Nä men vafan, det går bra. Jag har vant mig nu och det känns rätt skönt att vara själv. Önskar bara att jag fick jobba lite mer så man fick ihop lite kosing, är ingen höjdare att leva på existensminimum, men det funkar. Vi mår bra och blablabla.
Barnen är i värsta 2årstrotsen just nu. Men det funkar, även fast jag sliter mitt hår många ggr per dag. De är roliga ibland iaf, så det är ju tur, haha

Nä fan, nu börjar halv åtta hos mig. Barnen har inte somnat heller så det är en helt vanlig kväll här... typ: kill self-kväll. Men det går över så fort de har somnat. Vilket de lär göra om nån timma säkert. YEY
saknar spjälsängarna....

Anyway, uppar väl snart igen. hej med er (om det nu finns nån läsare kvar)

Kommentarer
Postat av: Helena

AAAA!!!! Äntligen! Jag är trogen <3

2010-10-20 @ 21:01:01
Postat av: haniki

härligt helena <3

Postat av: bili

Jag är kvar, såklart!

2010-10-21 @ 00:00:21
Postat av: Lollo

me too :)

2010-10-21 @ 07:44:49
Postat av: Mizuki

Jag också!

2010-10-21 @ 08:48:13
Postat av: haniki

:D <3

2010-10-21 @ 11:18:17
URL: http://haniki.blogg.se/
Postat av: Sara

Yeeey! Jag är kvar!

2010-10-21 @ 14:52:44
Postat av: mållgan

jag oxå

2010-11-02 @ 16:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback