salinas

a tjena.
Är så himla trött, men det ska jag snart sluta med för så fort ungarna har somnat så kommer Dessan och bili (tror jag!) hit, ska bjuda på lite salinas och skitsnack. alltid nice!
Det är så jävla skönt att bara få göra som man vill hela tiden, man har ingen annan att ta hänsyn till. Pallar jag inte städa nån dag så skiter jag i det, jag kan lämna disk utan att nån klagar osv. Love it! eller ja, min mamma brukar ju gnälla lite, men hon är inte här så ofta så det är okej.
Alltså, jag har ju inte stökigt och äckligt jämt, om ni nu tror det. Jag menar bara att man inte har några måsten när man är själv :)

Nä, nu låter det som att barnen är uppe och smyger, ska gå in till dem :)
Hej så länge!
/ 18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback